Comisia a publicat un studiu privind importanta parteneriatelor scolare

Într-un nou studiu al impactului parteneriatelor școlare din diferite țări s-a constatat că elevii – în special cei din ciclul secundar – și-au îmbunătățit considerabil competențele, inclusiv competențele culturale, sociale, informatice și lingvistice. Elevii care au vizitat școlile partenere au fost cel mai puternic influențați de aceste parteneriate. Șapte din zece școli au declarat că parteneriatele au avut un impact puternic și foarte puternic asupra sensibilității și expresiei culturale ale elevilor, precum și asupra competențelor lor sociale și civice. Pe locul următor s-au clasat competențele informatice (54%) și comunicarea în limbi străine (52%). Parteneriatele au fost finanțate prin intermediul programului de schimb Comenius, echivalentul programului Erasmus în mediul preuniversitar. Comunicatul de presă integral se găsește în pagina:
http://ec.europa.eu/romania/news/11122012_parteneriatele_scolare_imbunatatesc_competentele_elevilor_si_profesorilor_ro.htm